2014. augusztus 26., kedd

Kilencedik fejezet- Allergia

9. Allergia
Kay szemszöge

-    Szia!- mondtam Matt-nek.- De jó, hogy itt vagy! Nagyon hiányoztál. – mondtam, és megcsókoltam.- Szeretnék mutatni neked valamit. Bővült a család.
-    Szia.- mondta, majd megfogtam a kezét, és elindultam vele Em szobája felé. Mielőtt bementünk volna, szerelmem tüsszentett egyet. Nem szokott, ezért egy kicsit furcsállottam… Remélem, hogy nem fázott meg ez alatt az egy hónap alatt. Egy percen belül kiderült, hogy mi volt a baj…

Matt szemszöge

Annyira izgatott volt Kay… nagyon meglepett… Gondoltam, hogy izgatott lesz, mert visszajöttem, de ez nem azért van. Tudom, hogy azért is örül, de most más van a háttérben. Mit értett ez alatt, hogy „bővült a család”? Mielőtt bementünk volna Em szobájába, tüsszentettem egyet. Ezt totálisan nem értettem, hogy miért csináltam… nem vagyok megfázva, nincs allergiám… vagyis van, de az csak a kutyákra, és itt nincs kutya. De amikor bementünk a szobába megláttam az „új családtagot”. Rá vagyok allergiás. Szuper. Tudom, hogy Kay nagyon szereti a kutyákat, így nem kérhetem meg, hogy vigye vissza, és ki tudja, hogy mi lenne szegény kutyával ott, ahova visszaviszik, és már „családtag”, tehát nincs semmilyen lehetőség, hogy megszabaduljunk tőle… de aztán egy hapci-görcsbe kerültem, és könnyezett a szemem… allergia… de utálom…
-         Mi az Matt?- kérdezte szerelmem aggódva.
-         Semmi. Csak egy kis allergia. Tudod, allergiás vagyok.
-         Biztos, hogy csak ennyi?
-         Igen. Még ma elmegyek az orvoshoz, és veszek gyógyszert.- ez a legjobb ötletem… a doki majd ad egy jó kis gyógyszert, és nem lesz semmi baj…
-         Rendben. Akkor bemutatom az új családtagunkat, Szuszit.
-         Szuszi?
-         Igen, mert amikor alszik, akkor szuszog. Nagyon aranyos. És eddig nem is tett tönkre olyan sok dolgot… Elmenjek veled az orvoshoz?
-         Nem kell.
-         Rendben.- mondta szomorkásan.
-         Nem szeretném, hogy unatkozz, amíg mindennel készen lesznek… meg még a gyógyszertárban is nagy lesz a sor.
-         Rendben. Értem. Akkor sok sikert. Gyere haza minél hamarabb.
-         Oké.- mondtam, és adtam neki egy csókot, majd elmentem a dokihoz.
Egy óra várakozás után végre sorra kerültem a dokinál, aztán várnunk kellett még fél órát az eredményekre. Majd végre elmehettem a gyógyszertárba. Ott még egy fél óta várakozás után megvettem a gyógyszerem, majd mentem haza.
-         Sziasztok. – mondtam.
-         Szia.
-         Itt is vagyok. Mindent megvettem, amit kell.
-         Rendben. -mondta szerelmem, és idejött hozzám.
-         Egy pillanat, beveszem az első adagot.-mondtam, és elindultam a fürdőszobába. Igen… azt még nem említettem, hogy injekcióval kell beadni, viszont három naponta kell csak beadnom magamnak. Még szerencse, hogy nincs semmi bajom az ilyen dolgokkal… mikor végeztem, kimentem, és odamentem szerelmemhez.- Itt is vagyok.
-         Miért mentél a fürdőszobába?
-         Mert szurival kell beadni a gyógyszert. Így a leghatásosabb…
-         Áú…
-         Mindegy már kész… honnan kaptátok a kutyát.
-         Em kapta a barátjától.
-         Ó… gratulálok… mi történt még addig, míg én nem voltam itthon?- kérdeztem érdeklődve. Eléggé meglepett, hogy Em-nek barátja van, de örültem neki.  
-         Semmi más.
-         Rendben. Szuszi? Az a neve?
-         Igen.
-         Gyere ide, te dög.- mondtam vigyorogva. Idejött a kutya, és megsimogattam. Nem tüsszentettem. Hihetetlen…

Az utolsó egy hét volt már hátra a suliból. Aztán jön a nyár… vagyis a VAKÁCIÓ…  de jó lesz. Már csak ezt az egy hetet kell kibírni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Másik blogjaim